Op zoek naar inspiratie tijdens Batibouw?

Kom dan naar de Miele-stand waar klanten hun persoonlijke keukenverhalen en -tips vertellen.

Zaterdag 27 februari 2016 — Dat Miele-consumenten bijzonder trouw zijn, blijkt uit een recente studie van True North. Maar liefst 82% van de Belgen die een Miele toestel heeft, wil geen ander merk meer. Dat inspireerde Miele om als eerste bedrijf ooit  consumenten in te zetten op haar Batibouwstand.

Dit weekend zullen een tiental Miele-fans hun keukengeheimen en inspirerende verhalen vertellen op de Miele-stand. Benieuwd? Hierbij alvast een voorsmaakje...

Mijn nieuwe Miele-keuken maakt van mij een keukenprinses. Voordien had ik een hele oude, niet-functionele keuken en daar durfde ik nauwelijks iets in klaarmaken. Nu heb ik mijn lef terug. Ik maak nieuwe soorten groenten klaar; wij hebben veel meer variatie op ons bord. Opvallend ook hoeveel lekkerder die gestoomde groenten smaken. 

Sophie Deconinck uit Poperinge 

 

De Wereldbeker Voetbal in Brazilië in 2014 werd bij ons een Wereldbeker Koken: we hebben we met de Combi-stoomoven en de inductie-kookplaat telkens 'The National Dish' van de tegenstander klaargemaakt voor 25 gasten, om dan samen naar het voetbal te kijken.

Danny  Colman uit Lokeren

 

Helen Willems, Algemeen Directeur Miele België licht toe waarom Miele nu net kiest om consumenten aan het woord te laten op hun stand. “Onze Miele-consumenten zijn bijzonder trouw. Ze houden écht van onze brand en hebben heel dikwijls bijzonder inspirerende verhalen over hun ervaringen met onze producten. Ik ben er dan ook rotsvast van overtuigd dat zij de beste woordvoerders zullen zijn om hun liefde voor het merk door te geven aan de bezoekers van onze stand.  Dat Miele als eerste bedrijf consumenten inzet op onze stand tijdens Batibouw, past helemaal binnen onze strategie om het merk nog dichter bij de consument te brengen . Zoals een échte love brand betaamt.”

Miele
Miele
MIele